Ulubieńcy Maja i Czerwca 

Hej !
Przepraszam że tak długo nie pisałam ale ostatnie sprawdziany, brak czasu  i brak weny . Ale już za chwilę będą wakacje więc posty będą regularnie (czyli 2 razy w tygodniu ). Dziś przychodzę do was z ulubieńca maja i czerwca .


1. Cappuccino 

W ostatnim czasie najczęściej piłam cappuccino. Waniliowe, orzechowe, czekoladowe lub z magnezem. Ten rodzaj napoju królował u mnie. Idealny na wieczorne oglądanie seriali. Nie ważne skąd, nie ważne jakie- ważne, że cappuccino. Idealny poprawiacz dnia i humoru. 





2.Banan z jogurtem

Ten ulubieniec jest troszkę dziwny. Ostatnio dużo chorowałam, a w chorobie nic nie smakuje dobrze. Chciałam zrobić sobie coś do jedzenia. Wyjęłam jogurt i stwierdziłam, ze pokroję do niego banana. Od tamtego czasu  jak jem banana to tylko z jogurtem. Dla mnie to jest po prostu przepyszne. Tylko dwa składniki, łatwe przygotowanie, mało brudnych naczyń. Szybko, prosto i smacznie. Czego chcieć więcej.

3. 13 powodów

Jestem fanką serialu 13 powodów i należę do grupy na Facebook'u o tej tematyce. Kocham książkę i film wiem może w moim wieku nie powinnam czytać ani oglądać takich książek . Ale potem pomyślałam po przeczytaniu książki że to zmieniło mój sposób patrzenia na świat. Książkę można dostać w wszystkich księgarniach.

Tu macie zwiastun:



4.The Vampire Diaries 

Nowy, a za razem finałowy sezon Pamiętników wampirów podbił moje serce. Dla mnie jest on najlepszym z tych ośmiu sezonów. Oglądając ostatni odcinek miałam łzy w oczach. Osiem sezonów, 171 odcinków. 
Finałowy sezon był ogromnym zaskoczeniem. 
Stefan człowiek- Wow
Powrót Eleny, Katheriny Kai'a- Wow 
Syreny- Mniejsze Wow 
Najbardziej spodobało mi się to, że serial zaczął się od Stefana i powiedzmy, że skończył się Stefanem. Wielki powrót postaci, które odeszły też był mega. 

Masło do ciała 


W ostatnim czasie zaczęłam stosować masło do ciała z Bielandy. Ma ono prześliczny zapach czekolady z karmelem. Konsystencja przypadła mi do gustu. Dodatkowo produkt szybko się wchłania co jest jak najbardziej na plus.






Instagram 

Jest to dość stara aplikacja znana wszystkim nie od dzisiaj. Jednak ja dopiero w tym roku postanowiłam zacząć dodawać zdjęcia. Muszę przyznać, że nawet mi się to spodobało. Chociaż bardziej lubię przeglądać fotografie innych, niż dodawać własne. Jak już coś dodam to zawsze mam problemy z wymyśleniem odpowiednich hasztagów, ale dojdę z tym do wprawy. Zdjęcia staram się dodawać w pewnym "ustawieniu" czego jeszcze nie widać. 



Nie ulubieńcy

Niebieski wieloryb 

Na początek coś o czym było głośno. Niebieski wieloryb. Nie wiem czy o większej głupocie kiedykolwiek słyszałam.
Dla tych co nie wiedzą:
Niebieski wieloryb jest to gra wymyślona chyba w Rosji. Polega ona na tym, że wykonuje się głupie zadania. Na koniec umierasz. W między czasie możesz umrzeć. Prawda, że ma to sens?
Wszędzie, dokładnie wszędzie niebieski wieloryb. Cały Facebook, cały Youtube, radio, telewizja.
Byłam u dentystki, siedzę sobie na fotelu leci coś tam w radyjku. Słucham co tam ciekawego mówią, a tu niebieski wieloryb. Głupota, która opanowała cały świat.

Źródło zdjęcia:http://dinoanimals.pl/zwierzeta/wieloryby-pletwal-blekitny-krol-oceanow/



Catrice 

Kolejnym bublem jest płynna pomadka Catrice. Jest ona wielkim rozczarowaniem. W opakowaniu ma prześliczny kolor. Dodatkowo pięknie pachnie wanilią. Niestety jej jakość nie jest najlepsza. Nie nakłada się równomiernie, pigmentacja jest średnia, na usta wygląda nieestetycznie. Próbowałam ją nałożyć chyba z 10 razy. Za każdym wyglądała źle. Nie była najdroższa, ale za tą cenę i tak mogłaby być lepsza. 

Udostępnij ten post

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz