Jak moi znajomi zareagowali na to, że bloguję? Q&A cz.1
 Publikuję dzisiaj dla Was post Q&A. Muszę przyznać, że postaraliście się z pytaniami i dosyć długo zastanawiałam się nad odpowiedziami na niektóre. Było ich tak dużo, że podzieliłam wpis na dwie części.Więc jeśli Twoje pytanie się tutaj nie pojawiło, to znaczy, że odpowiem na nie w kolejnym poście. Jeśli jednak jeszcze nie zdążyłeś mnie o nic zapytać, możesz zrobić to w komentarzu i email. Tylko nie zapomnij zostawić linku do siebie!


Co Cię skłoniło/zmotywowało do założenia bloga? [pytanie zadane przez Natalię, Joannę i Nexse]
Wcześniej prowadziłam blog razem z przyjaciółką, ale czułam, że nie rozwijam się, tylko stoję w miejscu. Postanowiłam więc założyć nowy, własny kącik w internecie. I to była jedna z najlepszych decyzji podjętych w moim życiu. 

Jaka była najlepsza książka, którą przeczytałaś? [pytanie zadane przez Natalię]
Nie potrafię wybrać tylko jednej.

Czy ktoś z Twoich znajomych wie, że blogujesz? Jak na to zareagowali? [pytanie zadane przez Natalię]
Wiedzą o tym wszyscy, których znam, lub z którymi spotykam się na co dzień. Niektórzy mnie wspierali, a niektórzy dosłownie śmiali się z tego, ale później chyba to zaakceptowali i teraz bardzo rzadko słyszę jakieś nieprzyjemności z racji prowadzenia bloga.

Jaką jedną książkę zabrałabyś na bezludną wyspę? [pytanie zadane przez Natalię]
Najlepiej taką, w której będzie opisane, jak  zbudować szałas, rozpalić ognisko bez użycia zapałek/zapalniczki itd.

Byłaś kiedyś na jakimś koncercie? Jak było? [pytanie zadane przez Natalię]
Niestety  byłam tylko  na jednym, a szkoda, bo bardzo chciałabym pojechać na więcej. W przyszłości planuję kilka koncertów.

Jakiego języka i dlaczego chciałabyś się uczyć? [pytanie zadane przez Natalię]
Gdybym musiała wybrać jakiś język, którego muszę się nauczyć [oprócz Angielskiego którego się uczę], byłby to francuski. Sama nie wiem dlaczego.

Jak Ci minęły święta? [pytanie zadane przez Natalię
A dobrze.

Spodobał Ci się wpis? W takim razie nie zapomnij polubić mojej strony, aby nie przegapić kolejnych postów.

Udostępnij ten post

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz