HOW TO: SAVE MONEY!


Jak to każda nastolatka, marzą mi się przeróżne gadżety. A to nowy sprzęt, jakiś obiektyw, pierdółki (czyt. przybory potrzebne do wykonania diy) Niestety to wszystko wiąże się ze sporymi wydatkami :( W dzisiejszym poście podsunę Wam kilka rad jak oszczędzić pieniądze! 
1. Rób zakupy świąteczne po świętach!
Tutaj mam na myśli na przykład kupowanie dekoracji świątecznych. Kupując je parę dni po świętach, zaoszczędzimy fortunę. (Przynajmniej u mnie to by się sprawdziło, bo ozdoby kupuje częściej niż słódycze) W sklepach wszystko po świętach jest nawet o -50% tańsze. 
2.Trzymaj się listy
Aby uniknąć kupowania niepotrzebnych rzeczy i wydania przy tym sporo pieniędzy, dobrym sposobem jest po prostu zrobienie sobie listy. Czy to na zakupy spożywcze czy gdy wybieramy się po ubrania. 
3.10 sekund,odłóż!
Zasada której staram się trzymać :) Gdy jestem w tigerze i zanim włożę daną rzecz do koszyka, zatrzymuję się i zadaję sobie pytanie: 'Czy to naprawdę mi jest potrzebne?' 
4.Karta miejska
Myślę, że tego nie muszę wyjaśniać. Ja przeliczając swoje wydatki na bilety (pomijając już moje obeznanie wśród stref biletowych i kupowanie ich za 7 zł haha) naliczyłam się kilku stówek.. Radzę Wam wyrobić sobie kartę :D 
5. Szukaj kuponów
Ponownie rzecz jasna, ale czy nie warto kupić na przykład butów o połowę taniej? Kupony są wszędzie. W internecie, gazetach, w aplikacjach..
6. Rób domowe kosmetyki
Zamiast wydawać pieniądze na drogie maseczki, kremy, zaopatrz się w kilka owoców i warzyw w pobliskim warzywniaku i gotowe! 
7. Wyprzedaż szafy
Brzmi banalnie, nie? Teraz ubrania możesz sprzedać wszędzie! Czy to będzie vinted, facebook, snapchat czy intstagram. Wrzuć zdjęcie, krótki opis i gotowe.
8. Podcinaj w domu
Masz do podcięcia końcówki, a nie chcesz wydawać na nie 30zł? Zrób to w domu. Poproś mamę albo starszą siostrę.
9. Odetnij telewizję
Prawda jest taka, że wszystko w tych czasach można zobaczyć w internecie. Wszelkiego rodzaju filmy,seriale :)

Dajcie znać czy post Wam się spodobał :) 
A wy jak oszczędzacie pieniądze? Zbieracie na coś? :D
xoxo,

Udostępnij ten post

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz